you can see my heart






jag la hemma hela kvällen igår,  men jag log imellanåt iallafall.
jag har blivit överdrivet förkyld och har mycket problem med att andas.
så jag har bara legat hela dagen idag oxå .
men imorgon ska jag till skolan, fast jag är sjuk, fast jag behöver gå till bussen, fast jag har engelska.
fast jag tror oxå det är därför jag ska dit. och för att träffa emma o co.
sen ska jag till lund och sola efter skolan,
sen på tisdag ska jag först till skolan, tror att jag hinner vara med på två lektioner och sen ska jag till läkaren på någon utredning.  denna vecka kommer bli jobbig.  speciellt torsdag morgon.

jag behöver träffa kakan och louise, mmen jag får inte. förbannad blir jag.
men jag tror att louise kommer finnas vid tåget imorgon bitti, krama henne hårt som fan.

nu blir huvudet lite för tungt och klockan har blivit för mycket igen.


pus ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0