you can see my heart beating





jag sov hos kakan igår. vi bara segade med film och onyttigheter som alltid. men så sjukt skönt att träffa henne igen, känns som det var längesen jag träffade en del av mig själv, skönt att träffa den delen av mig igen.
tog halv sex bussen hem och har suttit vid datorn sen dess typ, redigerat lite bilder, laddar ner massa gossip girl gör man oxå. och spela mario på en seg dator har jag insett inte är min grej, men super mario är så coolt.
jag har mina super stora hörlurar med bra musik i och hör inget annat än den, trivs så bra. 
och min kärlek till lil wayne märks verkligen om man kollar mest spelade .
och min nys t tröjja, den på bilden högst upp är nya favoriten absålut, super skön (yy
och min mössa alså <3  t tröjjan, mössan och härlurarna tsm är ju underbart.

och sen har jag tid den 30:de på bantu africa eller vad det heter så jag ska göra dreads, men jag hoppas att jag hinner få ihop pengarna tills dess. om jag får det säger jag bara, UNDERBAR! :D

och eftersom min mamma är som hon brukar så har jag inte fått något lördags godis så nu ska jag tvinga henne att ge mig choklad.  och sen fyller jag år imorgon, och jag ska inte göra något alls,
men på måndag ska jag nog käka på messo med emma o co.
men det här med utegångsförbud börjar bli extremt omständigt.

pus ciao

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0