trubble och snö

i måndags efter skolan drog vi några till mezo, super trevligt ställe, super god mat och super trevligt folk .
i tisdag blev det åka till lund och träffa arvid en stund innan vi träffade kakan och drog och käka, sen drog arvid hem och jag och kakan tog och solade lite innan vi drog hem, gud jag jag älskar den tjejen alså.

idag så har det varit snöstorm, och jag åkte till lund och träffade frida, vi hade det så super trevligt och knäppt som alltid, super kul . hemma vid kvart över nio, prata lite med mama och nu bäddad ner mig och kollat runder lite på internet,  laddar ner lite musik och ska lägga över till mobilen och sen ska jag försöka sova.
halv sju bussen imorgon oxå och jag idrottt på morgonen -.-



två bilder från i måndags, orkar inte lägga upp fler





pus ciao


lovely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0