super truper

nyår blev jätte lyckat, ska försöka få tag i bilderna idag för jag måste säga att vi var ju supersnygga ;)
det blev mysig middag hemma hos kakan först, sen drog vi vidare till elias, där hängde man hela kvällen,
ute på tolv slaget och såg raketerna och fick en nyårskyss.
in igen och chilla lite,  sen vidare hemmåt, inte säker på tiderna, men ganska säker på att vi somnde vid halv 4.

sov till tio i två och drog till kiosken och handlade cola light och chocklad.
sen hem och sega och sega lite till.  sen var man ute en liten snabbt runda och sen hem till kakan igen och sen hämtade mamma mig,


jag har bara sovit sen dess och jag tänker fortsätta sova hela dagen och halv dagen imorgon, åker dock till frida imorgon och sover där.

pus ciao

Kommentarer
Postat av: Frida

tack åsa<3

2010-01-02 @ 19:26:59
URL: http://krullot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0