just fine

super trevlig eftermiddag med arvid, gr, titte m fl i fredags.
sen super trevligt med Emma då vi drog till Mina och firade hennes 19års dag. kvällen blev hur lyckad som helst och jag tog tåget hem kvart i tolv.  mamma hämtade mig 12 och jag kom hem och somnade direkt.
sen upp klockan sex igår morse och tvättede håret, sen gå pch lägga sig igen och gå upp vid halv 9.
sen halv tio åkte man i väg till Lund, klockan tio börjar jag med mina dreads, sen satt och där i tio timmer och tjugo minuter, och jag ska sluta klaga snart, men fy fan vilken jävla smärta.  jag kommer aldrig kunna göra dreads igen någonsin.  never ever.  får ont i huvet bara jag tänker på det.
men jag är ganska nöjd med dreadsen men det är ovant fortfarande.
nu håller jag på att fixar mig lite ska till kågeröd och träffa kakan en stund.  väntar bara på min bror.
imorgon är det sju tåget. awesome.



lägger upp bättre bilder en annan dag (:




pus ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0