if it makes u happy.

jag är lite osocial här, men har nästan inte alls varit vid datorn ,
jag har sovit hos johanna först ons-tors sen hem på torskväll och sen hem till henne på fre förmiddag och sover till lördag förmiddag.  på dom dagarna har det blivit en fika och mycket catching up, mycket dans och jag blev även bjuden på bio (: såg old dogs, riktigt rolig.
sen igår så åkta jag till kakan och sov där, vi var hos hampus typ hela kvällen med fidde, basse och jesper var med på ett hörn lite då och då. trevlig och idag som alla andra söndagar har vi bara legat och sovit.
sen vid bussen blev det lite jobbigt, minns inte riktigt, men nu ligger jag hemma och har precis vaknat, mår frukansvärt dåligt, är inte kry nånstans och jag vill till skolan och jag har redovising imorgon och palla att jag sviker dom och sånt bla.  jag ska gå ner och hämta en ipren och sen försöka somna om,  lite bilder från johanna dock (:












nyaste knarklåten (y



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0