her heartbeat plays my favorite song

jag har ont i huvudet, som alltid.
försov mig idag som alla dagar vi börja tidigt.
skolan har väll varit som den alltid är.
jag har pratat med pappa om dreads och jag tror att det blir av,
men dom är skeptiska att inte göra det i salong,
men om dom vill betala 4000 kr istället för 1000 kr då det kan bli lika bra så är det deras val.
men jag är ändå över glad att det kanske ska hända, men jag ska väll inte hoppas för mycket heller.
klockan är sen som alltid och jag ska upp snart igen.
redan skoltrött efter två dagar. men jag ser framemot att får dansa fyra dagar i veckan nu istället för tre sen plus idrott en dag. undra hur länge det kommer ta innan jag slutar vara med xD

jag ska nog träffa arvid en stund imorgon, vi slutar ju tidigt tror jag.
men jag är frukansvärt trött och saknar louise och kakan.



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0