tie my hands

jag har fortfarande blåmärke där jag tog blod prov -.- inte ok
jag kom hem från skolan halv tio igår kväll, jag var guide på öppethus, vi hade ganska roligt iochförsig.
jag åt när jag kom hem sen pratade jag lite med kakan sen deckade jag till new moon av trötthet.

sen upp vid tålv nångång idag och ducha och nudlar till frulle.
nu ska jag föna håret, sminka mig och byta om och gå hela vägen till bussen -.-
men jag får träffa kakan så det är helt klart värt det! hos henne sover jag till imorgon, underbart!
walk the line är snart färdig så datarn följer med till bebe.

nu måste jag fixa färdigt mig. klockan börjar bli för mycket.


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0