congratz to me, sweet sixteen

dagen har varit helt ok fkt.
ingen som väckte och sjöng för mig imorse men kom ändå upp vid 11.
mamma bakade bullar till frulle och sen fick jag två tröjor, örhängen och 1500 kr till dreadsen.
och sen fick man fika med arvid och sen kom även frida och joinade oss.
det blev mycket skratt och mycke latte.
innan jag tog tåget tio över nio gick jag och frida även en liten runda i tysta och super mysiga lund.
och smart som jag är tog jag ju skinjacka, dumt gjort!   frösen som fan fortfarande.
och sen så är det sjutåget imorgon och större delan av veckan,  vårt nya schema är inte bra på något vis.
men jag ska nog låna syssekamran med till skolan imorgon och fotta mina kära vänner osm jag inte har några bilder alls på av nån anledning.
sen tror jag att vi ska dra och käka på messo efter skolan så alltid roligt med lite bilder.



im terrified but im walking.


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0