butterfly fly away


min önskelista dåva ;)


hemma idag med, vaknade väll vid tre och har bara segat.
inte kräkt sen inatt så det blir skolan är mig imorgon.
synd att jag kommer tillbaka på en sån tråkig dag med datakunskap och moderndans på morgonen och sen svenska på eftermiddag, och sen måste jag sova hos pappa oxå. 
det ska dock bli kul att träffa alla och jag hoppas att jag får till håret snygg så dom får se hur snyggt det är med sidecut.
sen har jag pratat med mamma om dreads, och det var bara en massa nej och nej och nej.
hon har sagt att jag får vid tidigare tillfälle så jag vet att hom går och övertala.
jag visade några snygga bilder på folk med snygga dreads och folk som precis hade tagit ut sina dreads och att håret ändå kan bli bra, så nu ska hon prata med pappa så får vi se sen, men eftersom hon ska prata med pappa ser det ju inte speciellt ljust ut.
hoppas hopppas och jag fortsätter att hoppas på det bästa.



pus ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0