är du en av dom som berörs ändå?

ensamheten på natten är knepig. och nu kommer den vara länge, länge och längre.
och om man försöker förklara så får man bara skratt tillbaka.
stödet från fina människor hjälper, men nu ligger alla och sover och jag blir ensam igen.
snart så ska man upp igen, känns knappt lönt att gå och lägga sig men jag får en känsla av att jag kommer lyckas somna en timme eller två, kanske.
förvirrad känner man sig, och känns inte riktigt som man kan prata om det.
jag hoppas jag får chans att prata med kakan en liten stund imorgon, jag behöver krama henne och prata lite med henne, det var så länge sen.
jag fyller år på söndag och jag hoppas att få lite nåd och kanske få fira lite på lördag.
jag var i skolan hela dagen idag.
och imorgon ska jag gå till bussen, ingen lust.
sen hinner jag ha en lektion innan jag ska åka till svalöv, ska ju till läkaren ju. vill inte ha med mamma dit.
andning är tung och det börjar bli väldigt jobbigt nu, det får nog bli fönstret ett tag.
men först måste jag nog ha något som cola light, det hade varit trevligt.

arvid är fortfarande en klippa, och det är faktist emma oxå .

<louise&louise3



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0