abstinens

jag var aldrig i skolan igår, jag träffade aldrig arvid igår. jag träffade ingen annan heller igår.  jag skrattade inte en ända gång igår. jag mådde inte bra alls igår.

jag mår inte bra idag heller.  men jag pratade en stund med kakan och det känns skönt att höra hennes röst.
jag får inte göra något alls. mamma vill döda mig. jag står inte ut med att vara hemma och bara träffa de från "familjen" . jag står inte ut.
misshandlen av tvättkorgen och misshandlen av soffan och en del av resten av huset hjälpte mig inte.
jag håller fortfarande på att bli galen. jag är fortfarande sjukt förbannad.
vi har engelska på måndag och det gör mig inte glad.
men eftersom det inte blir nån redovising på naturkunskapen tror jag att jag inte behöver gå dit. och det kan jag absålut leva med eftersom då börjar vi runt halv 1 ellet nått.
jag måste träffa någon och göra något för att få bort ångesten en stund, men det förstår hon inte, eller vill hon bara skada mig som alltid.  jag vill inte ha något kalas med honom , men jag behöver pengarna.
men efter det vill jag inte träffa honom igen.

jag måste göra något!



pus ciao

Kommentarer
Postat av: gudmor anna

min älskade finaste åsa!

va händer?? snälla berätta. ring, messa, msn eller vad som!! eller om vi ska ses på månd eller nåt. men snälla!! tell me!!

älskar dig massor d vet du!!

2010-01-16 @ 17:01:39
URL: http://dansenochjag.bloggplatsen.se
Postat av: kakis

jag älskar dig så sjukt mycket åsa. du är bäst, saknar dig och finns alltid för dig!

2010-01-16 @ 20:11:48
URL: http://kaamunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0