you're the voice i hear inside my head, the reason that i am singing

jag tycket inte om sju tåget, det är fruktansvärt tidigt.
men och idag var det typ snöstorm på morgonen och tåget var tjugo minuter försenat.
och så hade vi historia,tråkigt och så hade vi hälsa och arbetsmiljö och det är absålut det tråkigaste och löjligaste som finns.  sen var det håla i några timmar, då blev det sova i några timmar, eller Emma sov och jag halv sov typ.
sen blev det balett lektion men det tycket inte mitt knä om så fick sitta halv lektionen -.-
sen fick man gå hem från bussen, tog typ 35 min eller något. lite segt men rätt skönt ändå.
sen kom jag hem och la mig i sängen och tittade på nån konstig film dokumentär om kärlek.
det var ganska konstig om man säger så .  PAPER HEART
nu känner jag mig inte alls pepp längre. tror att jag gör en lång spellista och bäddar ner mig. försöka glömma lite.
fast jag måste hitta kläder till imorgon innan sen försvinner jag tills imorgon bitti klockan halv åtta.

peace out
pus ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0