vi båda vet att det är såhär man mår när man hemligheter har.




Skola idag som vanligt, men sovmorgon vilket var ganska skönt fast man fick gå till bussen på morgonen.
Sen har skolan varit som den alltid är, trevligt och fruktansvärt tråkig. Sen drog man lite tidigare för skulle på möte men det blev inställt p g a vädret. Tåget blev försenat och jag fick sitta i torp 50 min, i snöstorm. ROLIGT! Sen blev det gå hem från bussen på köpet, halva vägen i snö upp till knäna. Ganska omständig dag.  Sen har mitt fönster varit öppet hela dagen så här är sjukt kallt fast elementet har varit på högsta i nån timme. Fast jag känner hur det blåser in. omständigt, En bra sak jag har fått reda på är att jag och Emma och hennes päron åker till Turkland i mars en vecka, jag hoppas super mycket på att det blir av, det är hade varit så kul, har aldrig varit i Turkland.  Och mina älskade solbrills har gått sönder, dumma snöstorm :(
idag är jag lika pepp som igår så nu ska jag ner och göra matsäck och sen låsa in mig här.
peace out
pus ciao

 


Kommentarer
Postat av: Frida

åss jagkänenr att vi bör träffas SNART.

2010-02-07 @ 15:26:38
URL: http://krullot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0