try sleeping with a broken heart

Dagen började med att vara insnöad och tåg blev inställda och man fick åka till kävlingen och sen till helsingborg. Sen efter skolan så blev tåget försenat så då hoppade man av i billeberga med caroline och sen åkte vi till landskrona och sen åka vi tillbaka och så åkte jag vidare hem. Jag har bara duchat, ätit och legat vid tvN och nu är klockan snart halv åtta och jag tänker fan ta mig sova nu, är sinnessjukt trött och har sån huvudverk.
jag vill säga hoppas att tågen inte går imorgon, men vafan, vad ska jag göra hemma?
imorgon blir det skriskor på morgonen och sen dans, lunch och hälsosamtal och sen ska jag in till eslöv på möte så ja. det blir inte en så långskoldag imorgon,  och jag missar musik då igen :(
just nu är mitt hår fkt väldigt fint och vill inte fläta och binda ihop allt, men jag ska sova så jag för väll göra det ändå.
jag har inga bilder eller något förutom opepphet idag så .

peace out
pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0