to make you feel my love

jag är seg och orkar aldrig blogga.
nu tänkte jag bara skriva att jag har bastat antagligen för mycket idag, men cpskönt va det.
och sen att ballerina kladdkaka kex måste vara den mest brillijanta iden någonsin,  sinnessjuk bra (y
jag vill ha lov och jag vill resa bak i tiden eller kanske att framtiden ska blir som för längesen.
imorgon ska jag hem till johanna och sova där. men eftersom mamma är som hon är så blir det bara tills på lördag.
men hellre en natt än ingen natt.
mår inte bra så godnatt

peace out

pus ciao


this love has dries up and stayed behind and if i stay i'll be a lie then choke on
words i'd always hide excuse me firsk love but we though i need to taste the
kiss from someone new forgive me first love but i'm too tired






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0