she wants to move

Ja man har ju varit i skolan idag som vanligt. Matte prov hade man först på morgonen och sedan skulle man redovisa naturkunskapen med. Sen fick man även ett hårt pass streetjazz vilket är helt underbart roligt. efter en timme var jag svettig som en gris men var så pepp så jag hade säkert kunnat dansa en timme till. Det är helt sjukt var dans får en att må bra. Sen efter skolan träffade man Arvid och hängde lite med Michelle, Emma och Felicia, Stephanie kom även en stund, sen delade vi på oss och jag och Arvid gick en stund på stan. Efter det så mötte vi upp Emma igen och sen blev det bussen hem till Emma i vallåkra, där har vi mest tagit det lungt, drog hem till Mina och träffade henne och Sofia. trevligt trevligt, sen blev det tåget hem kvart i 11 och nu när man kommit hem så har man bäddat ner sig och tagit med ett stort glas cola light och ska sätta på walk the line och somna till den antagligen. Jag är frukansvärt trött och ändå har jag sovit ovanligt mycket denna vecka. Jag har även fått lite bilder från när vi åkte skriskor i torsdags som jag nog lägger upp imorgon.

peace out
pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0