överskattad

jag har spenderat hela helgen hos johanna i malmö. det har varit supertrevligt, mysigt och behövligt.
i fredags blev det mest chilla eftersom man var fruktansvärt trött så blev det mest chill med film.
sen igår så la vi och sov halva dagen men sen kom där gäster så vi fick ta oss ur sängen och fixa oss lite innan vi drog ner på stan, där blev det god dricka på EH och gå en runda innan vi såg på bio. vi såg den nya Farsan, sjukt roligt film. sen hem och shake shake och hahahaha och sen snarksnark typ .
sen idag har vi bara segat, sen fick jag åka hem och nu ligger jag och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan gå och lägga mig.
jag har inga bilder från helgen och inget att skriva om .
så nu hoppar jag nog in i duchen och ska se om jag orkar fixa lite med dreadsen.

glad alla <3dag får man väll säga med.



peace out
pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0