men är livrädd att fastna här.

lördag blev en dag där man låg och såg one tree hill hela dagen och sedan åkte man på kalas hos kusin, där blev det god mat & melodifestivalen innan jag åkte tillbaka till mamma igen och natten där gick ut på att titta på one tree hill.

sen idag, upp ganska tidigt, sen tog man bussen till kågeröd, fast man inte bestämt något med någon,
men det blev cupen en sekund med josefin och natta, sen hampus och basse en sekund innan jag träffade heidi och veve, sen har man bara tagit det lungt hemma hos heidi hela dagen , spelat spel och varit konstiga . härligt.
sen har man fått pizza och cola light så då blir man glad, nu blir det mer one tree hill innan natti natti.

jag ska fortfarande lägga upp söta skrisko bilder när jag pallar, men det här med blogg börjar bli överskattat.

peace out

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0