jag skulle kunna hålla om dig förevigt men det hade inte varit länge nog.

jag var hos läkaren i onsdags, dom sa gå till sjukgymnast eller bupp -.-
sen tog jag en fika med frida efter det, sjukt trevligt som vanligt.
sen i torsdags så kände jag mig fruktansvärt dåligt så jag stanna hemma från skolan, sov mesta delen av dagen eller tittade på one tree hill.  sen när mamma kom hem vid halv sju så följde jag med till centersyd, köpte en super söt t tröjja och hårfärg.
sen idag blev det skola, den var väll som vanligt, och jag måste bara tilllägga att streetjazz är skit kul .
sen kom man hem vid tre och tänkte göra historia arbetet men så har det inte blivit,  jag har ont i huvuet och förstår ingeting.  synd att det är deadline idag och antagligen min sista chans att på g i historia.
det kanske blir fika och bio med emma och de som hänger på imorgon, trevligt.

och sne är det ju lov och mamma har köpt cola light, ostbågar och mintkrokant choklad så mår ganska bra, desutom så är säsong 3 av one tree hil färdigt så (:


peace out
pus ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0