from something new

riktigt jobbig dag idag. upp kvart över sex och stressa som fan, på med närmaste och släppa ut håret och ta grejerna och springa ut i bilen, hann precis med bussen men bussen blev sen och jag missade tåget och fick åka till kävlingen, sitta där i tjugo minuter och frysa ihjäl och sen åka till helsingborg, då började man morgonen med histiora, vem som nu fick den iden,  har fortfarande inte börjat på mitt arbete, ångest! och efter det hade man ju arbetsmiljö och säkerhet, finns inte någon lektion mer dryg och onödig än den. lunch engelska och balett sen hem.
bara legat i sängen, ingen bra dag. 
men jag har sätt fame filmerna, både den från 1980 och den från 2009. skitbra båda två.
och nu ska jag bara fläta håret och dricka lite cola light, sen bäddar jag ner mig igen från skiten igen.

peace out
pus ciao


take me from this world, to something new och back to something old, the lonlyness are hunting and my head is killing me, i dont think that my tears will ever end, i want to move away, to something i can call my own, i need to taste the kiss from someone knew, i am falling really fast his time, i dont know if i can be saved from my tears.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0