dont worry, you are alone

eftermiddagen blev härlig med fika och en Kaka, en Emma och en Tova.
sen nu har jag precis blivit färdig med första sesongen av one tree hill. klockan är kvart i tre och jag ska upp om fyra timmar,  jag kan inte sova, och hungrig är jag oxå. men hudarna skäller ju om jag går ner.

jag känner mig inte riktigt bra längre och jag längtar tills jag kan få gömma mig hos johanna i helgen, tänka på lite annat.


nu har jag även bilderna på datorn från skriskorna, men de lägger jag upp en annan dag för nu blir det föntret och mer one tree hil för min del.


du känner ångesten, du känner ensamheten, du känner obehaget



peace out
pus ciao


lagom besatt då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0