when things go wrong

ush vad jobbig dag man har haft, först så försover man sig och kommer försent,
sen så är dt massa sega lektioner och huvudvärk som in i .  sen äre idrott och jag tappar kulan på piercingen och hittar den inte igen, sen så börjar man hosta och får problem med att andas, LOVE IT! not.
sen så fick man gå och köpa en ny kula och kom inte på förän efteråt att den är exakt lika dan -.-
sen så när man går av bussen på trolle mega kissignödig i varmen så startar inte moppen -.-''
försöker i 30 min och sen kommer bror och gör det på första försöket.
sen så ska man köra och hämta linn vid bussen så sladdar jag med moppen och tar några meters simtur i grusen,
mina älskade mjukisbyxor gick sönder :(
och sen har jag skadat knä pretty badly och handen och magen och brösten och fötterna. ont i hela jävla kroppen .
och jag har streetdance imorgon och jag kanske inte kan vara med :(
ja har fotton på lite av mina skador som kommer läggas upp imorgon .

sen har jag färgat håret mörkt/rödbrunt och det är ganska fint fkt men topparna är rätt ljusa. kommer kanske upp bild på det med imorgon,  ska försöka fixa min design imorgon med men jag orkar inte.  nu ska jag sova fast allting bara svider.
sju tåget imorgon och jag är förbannad,  pallar inte ...

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0