until the day i die


dagens blev svarta harlembyxor, långt vit linne m bälte på höften med en grå skarfs och en lång grå/svart randig kofta,  och en massa smycken från mamma ;)


nu tänker man; fan vilka fula bilder, men nytt inköp och palla inte fixa nån fin bild :p

idag fick man ta nio tåget vilket aldrig är fel .
sen så har man haft matte och historia o s v . ingen dans iaf :(
blev hämtad av mamma i hbg idag efter skulan, sen åkte vi till l-a så smög jag in på gina och råkade få mamma att köpa den fina tunnikan och en stoooor stickad vit tröjja, som jag redan har i svart ;)
sen nu är man hemma äntligen och ska göra matte läxan för att jag vill inte för jag måste, deni.
sen ska jag ta en lång duch och titta på so you think you can dance och sova tidigt,
sju tåget imorgon , och datakunskap dirr på morgon .
men det är även streetdance m jessica imorgon, vilket ska bli skit kul! :d

jag vill verkligen skaffa pengar på nått sätt *hm*
och jag vill verkligen fika m frida
och saknar mina kgbabes.
sen har man satt i navel piercingen i örat ;)

stormtrivs fortfarande i skolan vilket är (yyy
men jag har sån jävla huvudvärk alltid :/


pus ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0