something is not right

va i finstorp och grilla och mös med sanna,märta och josse i lördags :) underbart.
sen va vi ute och sånt som vi brukar innan vi skiljdes åt, sen så la jag och sanna och tittade på film och sånt mmys med jag somnade dirr xd

sen igår så la jag och sanna i sängen till typ klockan sex eller nått innnan vi drog ut en liten runda.
när vi var ute så kom märta och va social ett tag innan alla skulle hem typ.
sen väll hemma så åt jag soppa (y och la och titta på tv ett tag innan jag gick upp och la mig.

idag så gick jag upp halv sju, igentligen hade jag kunnat sova en timme till och gått upp nu ist men jag ville inte stressa, nu har man fixat allt utom sminket och ska hitta nått mer att äta.
sen tar man bussen halv nio, börjar halv 11 idag (yy.
men sen slutar man inte förän halv fyra och då ska man åka till kågeröd och hämta datorn hos sanna och försöka lösa lite grejer med.
sen ikv så kommer det även upp lite bilder från helgen :)


åh, moget känns det att skriva om oss på bloggen? men så gör inte jag, vi ska snacka irl senare, det ska vi. skärp er tjejer och tänk efter vem som dissar så pratar vi senare


pus ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0