our love is lika a song, a song you forgot




skoldagen började vid nio m matte och slutade vid halv tolv efter engelska,
sen blev det en snabbis in på donkan m Belma, Emma, Felicia och irija (yy
sen tåg hem och ligga och sega, nu har man bestämt att åka till lund och möta Älsklingsfikafrida och vi ska fika som alltid,  men jag måste få pengar idag *hm*  frida bjuder alltid så jag vill oxå bjuda nämlingen :(
therese har barnkalas här hemma så frida räddade mig big time idag.
ska mötas i lund vid sex.
outfit idag blev bara stor vit stickad o mjukis men nu har det blivit ett par strumpbyxor ist (yy
skönt som fan! jag kommer sitta i lund på espresso house fiskare gatan i några timmar efter sex så titta in om nån känner för dt.
jag tror att jag ska till kg imorgon , vill iaf, men jag torr jag måste vara hemma på kalas -.-''
och sen på söndag ska jag nog handla lite m mamma.

pus ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0