love ain't got no color

vaknade fett tidigt igår för syster sms vid halv åtta eller nio kommer ej ihåg.
sen la vi och sega lite innnan vi gick upp och gjorde nudlar coh köttfärs till frulle (yy
sen fixa vi oss och sånt och så blev det kg, satt vid kiosken ett tag sen blev jag hämtad av pappa och så åkte vi och firade farmor, det var inte så farligt tråkigt som jag trodde det skulle bli,  men lite ledsen att ajg missade kulturnatten .
sen åkte jag till kg på kvällen igen och träffade sanna och camilla, sen gick jag och sanna hem så tittade på film men jag somnade såklart dirren ;)
nu har vi varit vakna ett tag och sanna har duschat och nu kallar hon på mig för det är frulle time ;)



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0