lite bilder och text från helgen



outfits från helgen


ämmja, Sanna i en buske xd



PARTY PARTY


Sanna är ju störtskön :d <3<3


lördag; fest hos Camilla,  skit rolig kväll med trevligt folk, sen hem till sanna och sova.
söndag; vakna hos sanna och vara ute och gå med busan och skratta ihjäl sig i hennes soffa sen hem till mamman,
måndag; naturveteskapen och engelskan blev inställd så had en danslektion klockan två och åkte sen hem och ut och jogga en runda i regnet (n'

sen idag så vart det upp och ta nio tåget och sen så har man bara haft matte till klockan 11 och sen hade man rast till kvart över 1 då man hade mentor och sen idrott som vi fick sluta en halv timme tidigare från, då drog man med Emma och skulle paya hennes löshår.  sen tog man sig vidare till knutan och sen blev det tåget hem,
sen har man ju varit hur trött som helst och bara legat och segat i soffan och kollat på idol.
jag har även lyckast fassta med tummen och en cola burk och sen när jag skulle få loss den skar jag mig :(
jag och caroline har även bestämt att det är slut med tjockheten (yyy
imorgon är det halv sju bussen som gäller så jag ska sova nu.

pus ciao


Kommentarer
Postat av: sannaa

hahah, söta bilder på maii... ;o

hihihiii, tack för helgen babeh! <3

2009-09-30 @ 19:27:31
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0