life's a climb but the view is great


fredags blev skitmysigt fyra timmars fika med fredag, LOVE It!

sen lördag blev sega hemma och sen vara lite social på kalas och sen åka till sannabajbu och träffa henne och louisarna. sen hade vi skit mysigt med film och sånt,  såg funny games, den är så sjuk alsu ;o   riktigt läskig..
sen så somnade vi tidigt och vaknade tidigt.

när vi stigit upp så tittade vi på Hannah montana the movie (hhhh
men den är bra (aaaa
älskar disney channel filmarena,  har alla musical, alla cheetah girl, projekt prinssesa, another cinderella story, jump in o s v .   jag är så nördig.

imorgon så börjar jag inte förän halv ett, LOVE IT! men får ändå ta halv 11 bussen så det är inte så mycket sovmorgon. sen har man bara engelska och jazzdans imorgn sen ska man till Lund och fika med Frida igen :)
igentligen skulle saknadeJennie komma dit med, men hon fick nt.  men ska nog fika med henne en annan dag i veckan.  saknar den kvinnan sjukt,  tappat kontakten way to mush .  va hände med vårat dricka te och röka och lyssna på kent hela dagarna ? :(

btw så ska jag snart lista ut hur man lägger upp musik och då blire mycket musik.

nytt knark
miley cyrus - the climb
demi levato - dont forget

designen på bloggen ska fixas men orkar inte mer just nu, hinner nog inte imorgon heller, men kanske i övermorgon .


pus ciao


en söt bild på mina bästa vänner och deras charmigaste sidor och en bild på mig från kalasen innan håret och sminket blev fixat ;)



Kommentarer
Postat av: sannaa

OHNOOOOO!!!!!!!!!!1 :oo

när tog du den? ;ooo <3<33

2009-09-07 @ 14:08:31
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0