it dont make any differense to me

igår var det kick off fest, det var väll ganska kul, promoe är ju sjukt bra om man säger så, men trött satan var man och ringde bror så man blev hämtad lite tidigare sen hem och bara decka.
idag ringer mamma klockan sju och frågar när jag ska ta tåget, och då inser jag att jag är lite försenad eftersom att jag skulle ta sju tåget. det blev nio tåget för mig, stötte även på emma och caroline som var försenade.
sen hade vi dans dirr och fyfan vad min kropp sa nej,  mina knä svek mig hela tiden, inte snyggt.
sen fortsätte man att sega hela dagen, sket i historian och kom hem vid halv fyra.

sen har jag bara legat i soffan, så jävla trött jag är alså.
jag har så sjukt stökigt på mitt rum nu alså *hm*
man ser bokstavligt inte golvet längre och då är det illa, måste ta ner kländerna till tvätten *hm*
jaja livet är hårt och nu ska jag somna,
åtta tåget imorgon och sen slutar man ju redan halv tålv, UNDERBART!  då blire donkan med Emma och antagligen nån mer :) sen hem,  måste se om jag kan få tag på bea, jag vill ha mina pengar *hm*
jag vet att jag har sagt att jag ska fixa designen och att jag ska börja bli duktigt på att skriva och att jag ska skriva om något seriöst för jag har igentligen massor att skriva om , men jag orkar inte.  jag ska hitta en dag då jag inte behöver plugga och fixa lite med det. gud vad trött jag är ..


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0