i will keep my head up

skoldagen idag blev litta konsig, menmen..

men sen kom man hem och åt, duscha och packa och tog moppen hem till sannabejbu och va där i typ en och en halv timme,  sen blev det hem till pappa och äta och sen drog man ut till louise och louise m.fl. men de var lite osociala men som tur är kom sötamärta och räddade mig lite. sen satt vi vid kiosken med fidde ett ganska bra tag och sanna kom oxå, vilket aldrig är fel.
sen drog fidde men vi satt kvar och anjelica kom och hälsade på oss sen hade vid hur trevligt som helst.
sen nu har vi skiljs åt och morgondagen blir förhoppningsvid kanon (yy

ligger nu nerbäddad ii min säng med en skål popcorn och så fort pappa har gått så ska jag ta en stort glas cola light ofc ;)  underbart!

fortfarande inte orkat fika min header än och fortfarande inte skrivit om nått av dom grejerna jag skulle skriva om.

pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0