do you love me paparazzi

när man gått hem till pappa från sanna så fick man skjuts av honom hem,  sen har man legat i soffan och glott på made hela dagen och nått annat med. sen åkte man även med och handla, köpte godis (aa men nu mår jag illa..
sen fortsätte man och ligga vid tvN, sen mat och sen mådde man illa igen så gick upp och la mig i sängen ,
jag måste igentligen duscha nu, men jag orkar inte röra mig,
jag har naturvetenskapsgrejjen att göra med,  ORKAR INTE!
sen har man bestämt med frida att man ska fika imorgon oxå, det blir säkert mysigt men där rycker dem sista pengarna.
alså jag mår fkt jätte dåligt och tänkte bara skriva att uggs är bäst, bara bäst.
sen så glömde jag visa sanna lady gagas show på mtv VMA så jag lägger upp det här så kan alla njuta av det ;)


Kommentarer
Postat av: sannaa

Uääääääh! :((((

2009-09-21 @ 18:19:37
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0