did you forget


det skönaste och tillräckligt snygga, mjukis och stort stickat m snygg skarfs (yy


outfiten till skolfotot idag,  ganska nöjd m kläderna men fotot blev kasst som fan för jag ville hinna med tåget xD


dagen har varit skolan, moderndans idag (yyy
asså jag känner redan hur skoltrött jag börjar bli, slarvar redan, får skärpa mig,
men jag orkar inte, vil bara dansa sjunga och stutsa runder och må bra med mycke musik och höstlöv och uggs.
jag vill ha nya uggs nu, inte om ett tag utan nu.  älskar uggs.
jag tror att min höstoutfit kommer bestå av stickat och mjukis typ alltid ;)
8 tåget imorgon, opepp, sluta 12 väääldigt pepp.
kalas för therese imorgon och övermorgon och kalas hos tim på söndag, underbart, noooooooooooooooooot

jag tänkte skriva lite om mjukis byxor idag men min hannah montana film blev precis klart så jag ska bädda ner mig med min varma chocklad och titta på den ist ;)


pus ciao


Kommentarer
Postat av: Kakis

hur blev de med kg då?

2009-09-04 @ 15:34:33
URL: http://kaamunen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0