cuz' you make me speechless


Jag tog nio tåget och va i skolan hela dagen på alla lektioner.
Jag fick sluta en timme tidigare oxå eftersom jag är skadad och inte va med på idrotten (yy
När jag kom hem pratade jag ett ganska långt och ganska frustrerande samtal med Sanna, men det var trevligt.
Sen så hade jag med mig massa böcker med mig hem, och jag har gjort matte läxan till imorgon.
Men jag har inte pluggat till engelsk provet som är på fredag,
sen jag har fortfarande inte börjat på naturvetenskapen som är mycket att göra, ska vara inlämnat på måndag -.-
Jpallar INTE skolan alsu .
Imorgon ska jag vara med på dansen, det är street och det känns inte som jag vill missa det, men jag kommer få sjukt ont känner jag.
Men nu väntar jag på att mamma ska komma hem så jag kan snacka lite med henne innan jag somnar annars glömmer jag det bara.
Jag är fortfarande ganska off med funderar på att dra till svalle imorgon och fixa tillbaka mina pengar från bea .
ush vad jag saknar Jennie och fy vad mitt huvud gör ont.


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

hihii, vi e kungar på telefon! :**

2009-09-15 @ 21:34:16
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0