borta från verkligenheten

idag började man ju halv ett vilket inte är så fel, men att ha engelska däremot är väääldigt fel.
sen hade man dans, inget fel med det ju.
drog senare vidare mot lund där men fick träffa arvid en snbbt stund och sen fika med frida är aldrig fel, sen att simon kom en liten sväng gör inte saken värre, och sen fick man ju gratis kaffe med vilket är underbart.
sen så är min vardag lite konstigt och saker och ting förändras och går i sönder,
imorgon ska jag till kg en sväng och då ska jag låna josses skor (aa ,  ska även träffa Sannaälskling, känns som det var skit länge sen man träffa henne, men det var igår förmiddag xD
sen är det ju kick off på onsdag och då får man ju se PROMOE, vilket r naaaaajs.

men nu mår jag lite dåligt och ska lägga mig och sova för klockan är snart 11.
men jag har fortfarande int gjort naturvetenskapen och den är till imrogn :/
börjar tio imorgn med matte, GREAT!  not.
ush vad allting dunkar, blö .


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

5000000 år sen baby! :oo

men vi ses imon? :* ily

2009-09-24 @ 20:35:36
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0