aint about whats waiting on the other side

blev ju 11 tåget idag, LOVE IT,  kan absålut vänja mig vid dt,
sen började man med engelska halv ett och sen hade man jazzdance och sen bar det av till lund och träffade Fridis :)
vi drog först till gina så köpta jag mina örhängen sen blev det EH såklart. satt där till typ fem i nio med ett liteet uppehåll en bit bort från våran fontän .
kvällen har varit mega bra med lite tråkiga händelser.
sen så när man kom till eslöv så gick där ingen buss men turen hade man ju så bror var i eslöv och hämtade mig ;)
sen nu hem, pratade en stund med Arvid och käkat och lite sånt.
jag borde igentligen fixa idrottskläder till imorgon , men pallar inte, borde igentligen fixa nått att ha på mig imorgon , men pallar inte.
är väldigt trött idag.  ska fika en ny header till bloggen när jag har tid.
har igentligen matteläxa till imorgon men palla ej ta med hem,  borde igentligen plugga engelska och naturvekenskap med man orkar inte.  jag tror att jag ska sova nu och så får jag stressa sönder imorgn bitti menmen .
halv nio bussen är ju ganska skönt ändå .  men går väldigt länge, inte hemma förän typ halv sex eller nått.
förhoppningvis får jag lite pengar på torsdag och då blire handla uggs i helgen, UNDERBART!  ska nog köpa en ny gigantisk stickad halsduk med :)  men igentligen borde jag köpa en jacka, men har ju ickke råd :/
man märker att hösten närmar sig.
jag älskar det,  älskar att jag kommer få ha mina älskade lovika vantar och mysiga halsdukar :)

jag skulle igentligen börja dansa reaggaton imorgon med linn på inpuls, men så blire inte.
ska nog börja i eslöv med linda ist för det är lite närmare och jag kommer inte hinna plugga då .

jag knarkar fortfarande the climb och dont forget. kan inte få nog.
detta inlägg blev långt och ointressant men så kan det gå .

nu får det bli måla naglarna och sova sen, upp extra tidigt i morgon ju .
fy vad trött jag är, känner mig lite snurrig idag ..


pus ciao


Kommentarer
Postat av: sannaaa

du vet att du får köpa min jacka om du vill? ;dd <3

2009-09-08 @ 13:05:08
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0