the storm is coming soon

alså jag är lite kass och hittar fortfarande ej min mobilsladd -.- 
jag har jätte fina bilder att lägga upp .
idag så tog man sju tåget med så va första lektionen inställd och jag hade kunnat ta nio tåget -.-
fina frida har blivit sjuk och kunde inte fika med mig idag så jag ringde heidi och vi tog en kort fika och kolla lite i butiker (:
inköpte t tröjja, vit ögonskugga, några ringar och lite pärlor till ögonen (aa
fick även ett par guldiga ringar av heidi (:
hemma redan halv nio, rätt skönt.
tog en dusch och la mig och läste i min bok som ska vara färdigt imorgn ,
jo, det lär inte hända men nu har jag läst tålv kapitel och den är mega bra fkt.
shoo bre , rekomendation verkligen .
imorgon är det dock sju tåget igen och jag vill gråta, vem orkar gå upp så tidigt -.-
sen har vi svenska dirr på morgonen -.-
VÄRDELÖST!
men sen på fredag är det kort dag i skolan och man ska fika med Anna (:
sen är det kg helg och den blir väll som den bli antagligen.
nu blire kolla facebook och sova sen .


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

ehehe, alla ska till torben på lördag xddd

men jag stannar, eller om jag ska till pontus, får se.

men hallå! vi har lov?! :D:D:D:D:D:D <333333333

2009-10-22 @ 20:59:08
URL: http://assoesanna.blogg.se/
Postat av: sannaa

sv' jag berättar när vi träffas..

ilyyyyyyyyyyy!

2009-10-23 @ 07:14:52
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0