tattoo your name across my hears

lite upptatering sen sist .
handlade lite gardiner och sånt på ikea, lite nya sängkläder och ramar och sånt.
fixat med allt idag, bäddat nytt och satt upp tyget i sängfoten,  jag ska fotta när jag har städad färdigt,
rummet börjar kännas mer som mitt nu och det börjar bli hur mysigt som helst.
har mina nya doftljus tända, kanelbulle, choklad och cheesecake (yyy  luktar hur gott som helst!
skolan var väll som den brukar idag, kände mig lite segare än vanligt och sov dåligt inatt, och jag kunde inte ens göra en piruett på dansen -.-
så nu är jag mega trött så nu ska jag duscha och sen bädda ner mig med mina nya sängkläder och mysa med nån film eller nått, se och annieknäpp vill sov hos mig idag (:
kanske imorgon så kommer jag fota lite på rummet och då kommer alla vilja komma hem och mysa hos mig ;d
i helgen är det hundhelg i kg, MYS
jag saknar Sanna, blö.
btw sanna så ska du med på fest om nån vecka i vallåkra (yy

natti natti


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

var ligger de? ;$

hihii, call me babeh! <3

2009-10-05 @ 20:14:52
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0