tatouez votre nom à travers mon coeur

blö, hemma från skolan idag, kräkte inatt,
nu har jag ätit massor och mår väldigt illa.
men jag måste till skolan imorgon men ska nog skita i att vara med på dansen imorgon, säger jag nej till dansen så är något fel .
vet ej om jag ska träffa arvid imorgon efter skolan, kanske.
det är sju tåget imorgon, PALLAR INTE!
ush vad jag är trött på allt nu.
längtar till helgen,
hunden med till pappa så jag kommer ha med mig henne ut hela tiden ;)
saknar Sanna, Louise o Kakan :(
och sen så är det lång fredag ,  ORKAR INTE!
blö vad jag klagar,
menmen , 


pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

saknar daii m.

annieknäpp e knäpp! :L

hehe, puss §

2009-10-07 @ 21:43:59
URL: http://assoesanna.blogg.se/
Postat av: Erica

Sv: Åh, finaste flickan jag lovar.

Jag ändrar inte på mig.

Jag är alltid bara lilla jag.

Precis som jag alltid varit.



Och fikan blir nog av ska du se. Någon gång. Hoppas det i alla fall, hihi ^^



(och du får se till att inte må dåligt! Krya på dig, fina flickan. Jag saknar dig <3)

2009-10-07 @ 22:28:41
URL: http://sagolikaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0