something about a future love

lagom bakis imorse, men det löste sig under dagen .
skolan var som vanligt.
efter skolan åkte man till lund och fikade med fettsaknade jennie.
hur mysigt som helst och fick inhandlat en del grejjer med.
en söt plånbok, ett rosett diadem, en söt rödknapp ring, stor lila t tröjja med tryck, eyeliner, ögonskugga, armband, diamanter + lim till ögonen. mycke grejs men nödvändigt (yyy
imorgon ska jag till lund igen och fika me frida, skit mysigt. men pengarna börjar ta slut.
ska upp sex imorgon och har även dans så jag ska sova nu så jag orkar.
och en sak till som jag ser jätte mycket fram emot är att på fredag ska jag fika med Anna, saknar henne!

nattinatti



pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0