remember my name FAME

skolan igår bestod av matte, engelska, lunch på citywok och en liten labration.
sen vare hem och fixa lite och sen dra vidare till pappa.
sen så satt man hemma hos pappan och väntade på att någon skulle vilja träffas.
sen så drog man ut och träffade sannaälskling med stund och sen kom johanna så då var vi ute och gick en runda med annieknäpp innan vi gick hem till mig och tittade på i taket lyser stjärnorna och åt lite godis (:
sen tog vi en långrunda med annieknäpp, skiljdes åt och var hemma runt 12 sen somnade man ganska så snabbt.

idag var det upp och hoppa kvart över sju och gå en liten runda med annie sen somnade vi gott om igen.
sen så nu har man ätit frulle och duschat och sånt.  vet ej om det blir väla idag, ska kolla på jeans tror jag.
pappa är iaf och kollar på hus så jag har noll koll på vad som händer idag.
ikv blire iaf sova hos sanna som det ser ut nu, har inte frågat pappa men jag tänker göra det ändå .

jag har inget att skriva så

pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

du ska sova här, o vi ska kolla i taket lyser stjärnorna o saw!

jag e hemma, ringilera maii om du vill ut sen .d

2009-10-10 @ 13:35:47
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0