jag vill ha dig som jag hade dig förut.

hitta mobilsladden igår, slavade bort den idag.
pokal i fail .


dagen har varit hur bra som helst!
sanna och jag fixade oss och sen vid två va vi i lund och träffade louise,josse,madde och mange, där lullade vi runder i olika butiker innan vi drog vidare till donken, sen kände vi för att dra vidare till nova så gjorde vi det, där blev det bland annat en snabb fika och provning av mega snygga skor och tönta runder.
fick med mig hem söta ringar men har dock överflöde av fina ringa nu *hm* sen söta armband, ett nytt hippieband och ett par leostrumpbyxor,
lovet har varit mycket bra, underbart!
imorgon blire chillkrök, all girls , kommer säkert bli hur roligt som helst.
sen på fredag blir fest med viktor och arvid
sen tror jag det blir fest på lördag oxå, undar hur min kropp kommer må.

nu har jag varit hemma nån timme och bara legat i sängen med melissa horn, te, facebook och tända ljus, hur mysigt som helst, men lite ensamt.
nu ska jag göra lite mer te och en ostmacka och titta på nån film innan och somnar .


pus ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0