is love a lie?

idag försov jag mig, skönt!  jag är skoltrött.
och jag var inte med på dansen idag, jag är så kass.
hemma halv fem idag,
jag har läst kapitel 7 till engelskan, skulle igentligen ha läst ändå till tio men på något sätt fick jag inte med det häftet hem,  skönt att slippa läsa den tråkiga boken men det måste ju göras.
jag har städat med,  i typ 1 timme. jag är inte färdigt men jag orkar inte mer just nu .
så nu ligger jag med nymålade tånaglar med ljus i mina fina ljuslyktor och mysig musik.
becky ska inte med imorgon och det är ju lagom sorligt, saknar den tjejen.
men josefin och sanna kommer fortfarande och så blire fika i lund och sen mys hos mig (:
sen på lördag ska jag leka med johanna så jag tror att denna helgen blir nog bra ändå .
nu ska jag nog se på shall we dance och somna gott,
sen är det kort dag imorgon, slutar halv tålv (y
så blire hem och fixa lite innan lund.
men det ska bli kass väder imorgon, vilket är hur kasst som helst.

pus ciao


ger er lite skön musik,  knark låten på nätterna
winter song - sara bareilles & ingrid michaelson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0