i sorry for al the words i did not say

orka att jag inte hittar min sladd till mobilen ,  jag vill ju dela med mig av massa fina bilder :(

matteprov dirr på morgonen, känns bra fkt.
sen engelska, seg lektionen men bästa läraren.
sen blev det snabbt till dalhem och hämta emmas pengar sen vidare till EH där man mötte Anna, gud vad jag har saknat henne, sen satt vi där och fika några timmar,  hur trevligt som helst.
sen kom man hem vid halv fem och vidare till kg på moppen.
sen har man haft trevligt ute med folk som vanligt,
hemma redan halv 11, trött som fan , kallt ute med ju .
kvällen blir bara tv och popcorn

jag är lite deppig för niklas åkte ur idol, jag följer inte det, men han är så söt och borde ha vunnit :(

sen så är jag lite orolig, men det löser sig, tänker inte hänga ut någon här,
men personen borde veta att jag ber för henne fast jag inte är speciellt religös.
du vet vem du är <3

jag har inget att skriva,

pus ciao

Kommentarer
Postat av: annakusingudmor

love you now and for always <3

2009-10-24 @ 18:42:41
URL: http://dansenochjag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0