and it is to late for you and your white horse

blev inget med partyt igår, ist kom kakan och sanna hem till mig och vi tog en kvälls fika i lund och hade lite trevligt innan vi åkte hem till mig och sov här, sen idag så gick vi väll upp nån gång vid 11 tror jag innan vi drog en snabbis till lund och kollade lite i butiker, tog en snabb fika och sen en 8 minuters solarium,
nu har dom åkte hem och jag ligger och halv sover i sängen, ska dock slänga mig i duchen nu innan det blir fest i marieholm ikv, har dock ingen dricka så peppar inte allt för mycket,  menmen det blir väll kul .
sen imorgon ska jag ta en "egen dag" i lund, ska äta frulle på EH och sen dra och sola innan jag åker hem. SKÖNT!
och förutom det så kommer jag börja använda klackar på "heltid" alså när det matchar, (yy

jag är så kass på det här med bloggen, men det kanske blir bättre i framtiden,
nu orkar jag inte mer,


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0