you never were and you never will be mine

igår så åkte man till kågeröd och lämnade louise present, tror att hon blev glad iaf,
sen va man med muddcake en stund med,
efter det drog man hem till nya huset i rydebäck och hjälpte pappa flytta in lite,
sen åkte man och handla kvällsmat och satt sedan och tog det lungt vid tv hela kvällen,
ute en snabb runda och vandra i rydebäck oxå,  men där är ju hur dött som helst.

sen idag så har man varit på väla snabbt och köpt hårfärg innan man åkte till kågeröd och träffade cheescake , vi kollade lite på gymnasterna och bestämde att vi skulle träffas imorgon ,
vi ska dra till lund och sola och fika (: vet ej om vi får med oss muddcake.
nu har jag precis tittat på one three hill och gossipgirl och dom programmen och är ju dock i världsklass.
nu blir det bones och sen övertala mamma att färga mitt hår.


pus ciao

Kommentarer
Postat av: kakis

det ser jätte konsigt ut när nu inte kursiverat ''pus ciao'' :((



ILLLLLY

2009-11-22 @ 21:14:00
URL: http://kaamunen.blogg.se/
Postat av: muddcakeeeee. ;*

hehhe, jag har inga pengar & inga cigg.

o jag kanske skulle göra en sak imon. ://



älskar o saknar er båda! (LL'

2009-11-22 @ 21:40:07
URL: http://assoesanna.blogg.se/
Postat av: Erica

Finaste!

Jag är så pepp på fredag att jag blir galen!

Spelar alla Melissas låtar på repeat hela dagarna. Jag kommer längta både sönder och samman till dess, gah! :D



<3

2009-11-23 @ 20:42:32
URL: http://sagolikaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0