you are so naive

försov mig idag, så kass jag är.
sen har skolan varit som vanligt förutom att jag har varit fett vimsig hela dagen, alså mer än vanligt, typ gått in i väggen och sånt.
sen efter skolan så blev det stan med emma, trevligt, mycket mindre trevligt men sen lyckades emma att få mig på liiite bättre humör, sen kom man hem och mamma skrämmer mig,
men jag ska fika med frida imorgon och är mycket glad över det,
och nu är det ju "vinter" så det är whaynes season for us now, så vi ska va i malmö hela kvällen,
jätte länge sen men det blir nog mysigt,  jag tror att ulle ska hälsa på oss med,
sen blir det hem och sova hemma, och på lördag ska jag sova hos pappa i det nya huset tror jag, sen vet jag inte om jag ska kanske kanske kanske kanske till kg på söndag och lämna present till louise för hon har ju fyllt år och inte fått sin present än *hm*  eller kanske på lördag på dagen ist?  vi får se
nu har jag migrän och ska nanna


pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0