you are not alone

vaknade med värsta mensvärken och stannade hemma från skolan, och därför ingen fika med frida :(
sov till klockan två, gick sen ner och la mig på soffan och har legat där hela dagen och tittat på bratz & bring it on.
sen nu har man städat rummet och får skjuts till pappa av robin nån gång efter nio,
sen blir det pappa till på söndag.
och sen imorgon slutar man halv tålv och ska luncha med pappa, kinamat antagligen :)
sen klockan 1 ska vi på utvecklingssamtal, lite nervös ändå.
sen imorgn kväll blir det nog bada badtunna hemma hos josse med bästa *hoppas*
btw fick man ju dock VG på matte provet :)

jag har fortfarande inte hittat min mobilsladd men sanna har en som passar så jag ska nog låna den i helgen om vi kommer ihåg.




skitbra låt (yyy




pus ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0