unlucky

fredagen den 13:de och har haft massa otur och varit allmänt osmidig typ hela dagen,
men den har väll varit bra ändå (:
1 lektion idag, sen hem igen, ta en powernap och glo lite på tv,
sen byta om och åka tillbaka till helsingborg,
tåget blir typ tio minuter försenat, sen powerwalkar och jag emma till stadsteatern och kollar på dansföreställing.
skitbra var den!
sen sitta på donkan och sega och sen tåget hem,
tittade på slutet av idol när man kom hem och sen nu har man plockat undan lite och bäddat ner sig,
upp halv sju imorgon för vi har öppethus på skolan,
sen skulle jag ha träffat arvid igentligen men sötnosen är sjuk :(
så jag hoppas att kunna dra till kågeröd för jag saknar er!
nu kom annie och pussa på mig och sa godnatt så jag säger desamma.  god natt



pus ciao

Kommentarer
Postat av: sannaa

du ska hit!

du MÅSTE hit!

vi saknar dig!

MEGA MKT!

2009-11-14 @ 10:57:13
URL: http://assoesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0