my light in the dark .

mamma glömde väcka mig idag, varit vaken i ca 5 h nu, ska snart äta och sen ska jag gå och lägga mig igen.
därför har jag inte fått min laddare idag, jobbigt,
men mamma får fan ta mig väcka mig imorgon så jag kan leka med josse efter skolan och vara med på streeten .
jag skulle lagt upp bilder idag men det går ju inte när mobilen är död.
imorgon är en sån tidig dag,  en sån dag då jag åker till skolan mitt i natten.
igentligen skulle jag kommit hem mitt i natten efter skolan med men nu kommer jag hem mitt i natten från josse ist.
på torsdag ska jag fika med frida,  måste fixa pengar *hm*
jag ska nog städa mitt rum nu och kanske hittar jag pengar då,



pus ciao

Kommentarer
Postat av: Kakis

träffas i veckan ?<3

2009-11-03 @ 19:42:14
URL: http://kaamunen.blogg.se/
Postat av: Frida

jag läääääängtar!! :D

2009-11-03 @ 22:17:42
URL: http://krullot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0